איתור ותיקון נזילה בצנרת ניקוז מסוג גיבריט

בבניין בתל אביב התחיל להיות כתם במרפסת לאחת מדיירות הבניין-הם קראו לאינסטלטור המומלץ שלהם אשר שהוא איתר את הנזילה בצנרת הניקוז מי גשם.

איתור נזילה בצנרת ניקוז מי גשם בבניין בתל אביב ותיקון הנזילה באמצעות מחברי חבק בגלל שימוש רצוף וקבוע בדירות שמעל שלא אפשר תיקון בהלחמת גיבריט. צנרת גיבריט בדרך כלל אינה נוזלת אבל במקרה הזה התקנת הצנרת בוצעה ברשלנות ואולי אפילו לא על ידי אינסטלטור ושרברב מוסמך של צנרת הגיבריט. איתור הנזילה בוצע במהירות כפי שאתם רואים,פתחנו את הקיר בעדינות והחלטנו על תיקון הנזילה באמצעות מחברי חבק נירוסטה מכיוון שלא הייתה אפשרות לתקן את הנזילה עם מחברים חשמליים של גיבריט כי שימוש במים באופן קבוע היה בדירות מעלינו מה שהיה הורס את ההלחמה וגורם לנזילה.

מחברי החבק נירוסטה הם איכותיים ביותר ומיועדים למקומות אשר בהן אין אפשרות לתקן נזילה או לסגור מעל עם מחברים חשמליים-"מופות חשמליות של גיבריט".

לאחר תיקון הנזילה בוצעה בדיקה בלחץ ובכמויות מים וחיכינו עם סגירת הקיר כמה שבועות על מנת לבדוק את אזור התיקון וגם לאפשר למים וללחות להתייבש ולהתאדות. אחרת אם מתקנים נזילה וישר סוגרים את מקום הנזילה "לוכדים" את הלחות ולא נפתרים לעולם מהזעות של הקיר והכתמים. לאחר ייבוש מלא וסופי תיקנו את הקיר והחזרנו את המצב לקדמתו לפני שהייתה נזילה וללא ידיעה שהיה אינסטלטור בסביבה.

אם יש לכם נזילה בבית בתל אביב או בבניין בתל אביב אל תהססו והתקשרו לאינסטלטור מומלץ בתל אביב אשר בן חיים שרברב מקצוען ! אנו מספקים שירותי אינסטלציה בכל אזור המרכז ובתל אביב בפרט.

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן