החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות

אז הגעתם למצב שאתם צריכים החלפת צנרת בבית או בבניין אבל אתם רוצים לעשות זאת ללא שבירת מרצפות.

הגעתם לאינסטלטור שלכם-אשר בן חיים שרברב מעל 45 שנה מעניק עבודות אינסטלציה ברמה גבוהה ואצלנו עושים זאת אחרת,חשיבה יצרתית היא חלק מאיתנו.

החלפות צנרת  מכל הסוגים והקטרים ללא שבירת מרצפות וקרמיקות הוא חלק מהשגרה אצלנו,כי אם זה חוסך לכם בלאגן והרס אנחנו יותר משמחים עבור הלקוחות שלנו.

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות יש דבר כזה ?

כל דירה ובניין הם ייחודיים לכן על מנת להבטיח החלפת צנרת ללא הרס בין אם זה ביוב או מים יש צורך בסיור מקדים ללא עלות באתר העבודה על מנת לאבחן את תוואי ההחלפה ולהתאים את יישום העבודה לדרישת הלקוח.

אצלנו הייעוץ והביקור הראשוני עבור החלפת צנרת היא הוא ללא עלות ולמה אנחנו עושים זאת ? כי אם אתם באמת מחפשים אינסטלטור מקצועי ומומלץ אתם לא תתפשרו על הבית שלכם.

 

אצלנו ב"אשר אינסטלציה" בניהול אשר האינסטלטור והצוות שלו הכל אפשרי ובוודאי החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות-אנו מומחים בפתרונות יצירתיים להחלפת צנרת מים והחלפת צנרת ביוב ללא שבירות והרס מיותר ונזק לכיס שלכם.

הינה כמה סיבות למה כדאי לכם להתייעץ איתנו לפני שאתם מתחילים לשבור.

רוב האינסטלטורים/שרברבים אינם מקפידים על החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות או קירות מכיוון ששבירת מרצפות וקירות בשביל להחליף את הצנרת היא הדרך הקלה והפשוטה,רק להתחיל לשבור ולהרוס, וגם הדרך היקרה יותר.

בעקבות כך ששוברים מרצפות וקירות יש הרס שצריך לתקן אם זה מרצפות שנשברו צריך לרכוש מרצפות שברוב המקרים אינן תואמות ומשאירות טלאי,צריך לרצף ויש גם אי נוחות של מעבר על המרצפות אחרי ששוברים ואחרי שמתקנים את המרצפות,עדיין לא הגענו לאבק בכמויות שמגיע מהשבירה.

בשבירת קירות התיקון יותר פשוט ממרצפות אבל האבק יותר גדול אבל התיקון של הקיר לוקח יותר זמן,צריך לשים בטון ולחכות שיתייבש ולאחר מכן למרוח שוב בטון,לטייח את הקיר,לגרד,לשפשף ואז לצבוע תהליך שלוקח זמן.

אם מדובר בבתים ישנים יחסית אין כל אפשרות להשיג מרצפות וקרמיקות תואמות מה שמוסיף שהדרך של שבירת מרצפות ושבירת קירות היא גם פחות אסטטית.

נשאר טלאי במשטח הריצוף וקשה עד בלתי אפשרי להשיג מרצפות תואמות.

עוד סיבה לא ללכת על השיטה של שבירת מרצפות היא פגיעה בתשתיות סמויות תחת הריצוף,תשתיות חשמל,גז,מזגנים וביוב יכולות להפגע ולהסב נזק כספי גבוהה מאוד.

כמה סיבות למה לא כדאי ללכת על החלפת צנרת באמצעות שבירת מרצפות

כמה סיבות כן להחליף צנרת ללא שבירת מרצפות דרך "אשר אינססטלציה"

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות בבית פרטי

אם אתם צריכים החלפת צנרת בבית פרטי ורוצים לעשות זאת ללא שבירת המרצפות אז בדרך כלל זה יותר קל לעשות מאשר בבניין משותף כי יש צורך בבנין להגיע מארון המים של הדירות שבדרך כלל הוא רחוק מן הדירות.

בבית פרטי הדרך להחליף צנרת היא בדרך כלל דרך החצר והגינה חפירה ואם אין אפשרות. אפשר לעשות זאת דרך השחלה בצנרת הישנה במקרה הצורך.

 

דרכים להחלפת צנרת בבית פרטי ללא שבירת מרצפות

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות בבניין משותף

החלפת צנרת בבניין משותף זה עניין לא פשוט בטח כשרוצים לעשות זאת ללא שבירת מרצפות.

ברוב הבניינים המשותפים הישנים והחדשים הצנרות עוברות דרך הריצוף או דרך פירים שאינם גלויים לנו.

אין לכם את הריצוף ואתם לא רוצים להרוס את הבניין בשביל החלפת הצנרת אבל מצד שני חוששים מהצנרת הנוזלת והחלודה ?

אז איך באמת מחליפים  צנרת בבניין משותף ?

הדרך הקלה שאנחנו פיתחנו לעצמנו היא השחלה דרך מעברי התקרה כמובן שכל זה בהתאם לתוואי הקים.

יש אפשרות למעקפים בבניין אבל זה מצריך ביקור ראשוני בבניין על מנת לתכנן את העבודה ואת הצעת המחיר שתתאים עבורכם ועבור הבניין שלכם.

 

דרכים להחלפת צנרת בבניין משותף ללא שבירת מרצפות

החלפת צינור מים ראשי קומה 7 אחרי
החלפת צנרת מים בבנין משותף באמצעות השחלה במעברי תקרה ללא שבירות

אז איך בעצם מחליפים צנרת ללא שבירות ?

עכשיו ניתן לכם הסבר קצר על איךבפועל אנחנו מחליפים צנרת בביתכם ללא שבירת מרצפות בין אם זו צנרת מים או צנרת ביוב.

החלפת צנרת מים

בפועל איך מחליפים צנרת בלי לשבור ?

זה מתחיל  בכך שאשר האינסטלטור מגיע לשטח עבור ייעוץ והצעת המחיר שהיא ללא עלות והתחייבות,הוא עובר יחד איתכם על תוואי הצנרת בבית ומחליטים מה מחליפים ומה רוצים לעשות לפי הדרישות של הלקוחות.

לא שוברים מרצפות אבל מגיעים לכל נקודת מים בבית  שתתן לכם לחץ מים כמו שצריך !

הצעת המחיר שלנו לאחר סיכום התוואי היא מסודרת ומפורטת במחשב ותשלח אליכם בדואר האלקטרוני או שתרצו לעשות עוד פעם סיבוב עם אשר על מנת לסכם את הכל.

אנחנו מתחילים זאת בקידוחי יהלום מדוייקים שלא פוגעים בקירות וקרמיקות ומאפשרים החלפת צנרת אסטטית.

אנו עושים זאת במקביל לתוואי הצנרת הישנה כלומר לא פוגעים בצנרת הישנה על מנת לא לשבש את אספקת המים הסדירה ולא להפריע לדיירים בגלל שהעבודה שלנו לא מלכלכת הדיירים לפעמים מחליטים להשאר בדירה לכן אנחנו גם לא סוגרים את המים עד להעתקת חיבורי המים מהצנרת הישנה לחדשה.

רק לאחר פריסת כל הצנרת החדשה והכנת כל התשתיות האפשריות אנו עוברים לחיבור הסופי של צנרת המים החדשה לנקודות הסופיות כיורים,אמבטיות,מקלחות,שירותים,מכונת כביסה ואספקת מים חדשה לדוד.

לעוד מידע על החלפת צנרת מים.

למה אנחנו מספקים חיבור ישיר אל הדוד ? כדי לשדרג לכם פלאים את אספקת המים החמים והלחץ במקלחות ובכל הבית תשתפר פלאים.

החלפת צנרת ביוב ללא שבירת מרצפות

עד עכשיו התמקדנו בהחלפת צנרת מים בדירות ובבנינים לעומת צנרת המים החלפה של צנרת ביוב היא עניין מורכב יותר ואליו מגיעים רק לאחר שמבינים שהצנרת סתומה לחלוטין או "קרסה" כלומר נוצר שבר באמצע הצינור שאין גישה על מנת לטפל בקריסה.

אם מדובר על צנרת בבנין משותף רוב הצנרת עוברת דרך הדירות והקווים הם אנכיים בצנרת ביוב אין אפשרות להשתמש בצנרת הישנה כשרוול על מנת לחסוך שבירות מכיוון שיש צורך בשיפועים וכיווני זרימה נכונים על מנת להבטיח זרימה וללא סתימות של הצנרת.

על מנת לעשות מעקף בצורה הנכונה ביותר בבניין משותף יש צורך בסיור בשטח ובבדיקות מעמיקות על מנת להבטיח לכם התקנה מקצועית של צנרת הביוב כמו שצריך. 

צנרת ביוב בבניין משותף הוא דבר לא פשוט בגלל שיש עוד דיירים השימוש בצנרת הוא כמעט ללא הפסקה ואצלנו על מנת להבטיח עבודה שקטה ומקצועית אנו משתמשים בפקקים מיוחדים על מנת לחסום את הצנרת שלא יגיעו מים למקומות העבודה,כמובן שהכל נעשה בתיאום ובגיבוי למקרה חירום כי אנחנו מודיעים מראש על שעות וימי העבודה שלנו.

אף פעם לא נשאיר דייר אחד ללא שימוש סדיר בצנרת המים והביוב.

לעוד מידע על החלפת צנרת ביוב.

בבית פרטי החלפת צנרת ביוב היא עניין יותר פשוט מכיוון שלרוב מדובר בקווים קצרים ולא בעומקים רציניים שבהם ניתן לעשות שינויים ויש יותר יכולת "לתמרן" עם הצנרת.

החלפת צנרת ביוב לבניין משותף בתל אביב

לסיכום אם אתם רוצים עבודת אינסטלציה ללא שבירת מרצפות,איכותית ונקייה בביתכם או בבניין

כדאי לכם להתקשר לאשר האינסטלטור והשרברב על מנת לקבל הצעת מחיר מקצועית ויצרתית עבור הבית שלכם הביקור והייעוץ כפי שרשמנו הוא ללא עלות והתחייבות.

דילוג לתוכן