צריכים החלפת צנרת ביוב ?

אם הגעתם למצב שצנרת הביוב צריכה החלפה כנראה שהצנרת סתומה או "קרסה"

בבניינים משותפים וגם בבתים פרטיים יש סתימות בצנרת הביוב לפעמים זו סתימה חד פעמית כתוצאה מכל מיני סיבות ולפעמים זו סתימה שחוזרת על עצמה שוב ושוב כתוצאה מחוסר שיפועים בצנרת הביוב או "קריסה" של צנרת הביוב או שוחות הביוב (בריכות הביוב).

מה זאת אומרת צנרת ביוב "קרסה" וזקוקה להחלפה ?

צנרת ביוב שעברה קריסה וצריכים להחליף אותה היא תקלה נפוצה בצנרת ביוב ישנה מסוג "אסבסט",צנרת ביוב מסוג "בטון" וצנרת ביוב מסוג "ברזל יציקה".

הצנרות האלו עשויות מחומרים קשיחים ולא גמישים ולכן לאחר הרבה שנים של "עבודה" ושינויים בטמפרטורה ובאדמה שעובדת וזזה בסופו של דבר הצנרת "קורסת" ונשברת.
לאחר שהצנרת קורסת ונשבר נוצרת מעין מדרגה "בטן" שבה עומדים המוצקים וגורמים לסתימות חוזרות ונשנות בצנרת הביוב התקולה.

אם הגעתם למצב שבו צנרת הביוב כבר אינה מתפקדת יש לקרוא לנו לתת ייעוץ וביקור ראשוני חינם על מנת לאבחן את התקלה ובכך לתת הצעת מחיר שתתן מענה מקצועי ביותר לתקלה.

יש פעמים שלא רק צנרת הביוב קרסה וצריכה החלפה אלא גם שוחות הביוב "בריכות הביוב" קרסו וצריך להחליף אותן.

במקרה כזה יש צורך לקרוא לאשר האינסטלטור ולצוות שלו,שיגיע ויתן ייעוץ ראשוני אם מחליטים יחד על המשך עבודה אנו מתחילים באיתור מדוייק של התקלה על מנת לפתור את הבעיה בפחות כסף וזמן.

במקרה של החלפת צנרת ביוב אנחנו מתחילים בצילום צנרת הביוב על ידי הכנסת מצלמה עם סיב אופטי לצנרת הביוב-אם יש עדיין סתימה פעילה יש צורך לשחררה על מנת לאתר במדיוק את התקלה.

לאחר צילום צנרת הביוב אנחנו מגבים הכל בתיקיית עבודה מסודרת עם חוות דעת-אם יש לכם ביטוח לבניין או לבית זה הזמן להפעיל אותו.

כל שלב בעבודת הייעוץ והחלפת צנרת הביוב מגובה אצלנו בסרטונים ובתמונות על מנת להבטיח שקיפות מלאה ותיעוד להמשך-כי לפעמים אין צורך להחליף את כל צנרת הביוב ויש אפשרות להסתפק בהחלפת מקטע והתיעוד יעזור בהמשך עבודה הלאה אם חלילה תצטרכו.


החלפת צנרת ביוב בבניין משותף

תוכלו לראות כאן החלפת צנרת ביוב ושוחות הביוב בבניין משותף עם פתיחת אספלט ותיקון חזרה.

אנו משתדלים לעשות את החלפת צנרת הביוב במהירות וביעילות.

איך עושים החלפת צנרת ביוב מבלי להפריע לדיירים ?

אז איך באמת מחליפים את צנרת הביוב מבלי להפריע לשימוש הדיירים בבניין ובבית משותף ?

אצלנו בחברת אשר אינסטלציה חושבים אחרת ולכן כשאנחנו מגיעים לתת ייעוץ והצעת מחיר להחלפת צנרת הביוב אנו סורקים את הבניין או הבית הפרטי ומחפשים פתרונות יצירתיים.

לדוגמא בבניין משותף החלפת צנרת הביוב מצריכה מקצועיות ודיוק בזמנים אחרת יהיה בלתי אפשרי לסיים את העבודה.

אנו משתדלים לעשות את כל עבודות החלפת צנרת הביוב "במקביל" לצנרת הביוב הישנה והתקולה כך שבזמן שאנחנו עובדים אתם לא נפגעים מבחינת סגירות מים והפרעות.

את החיבורים של מערכת הביוב החדשה אל צנרת הביוב שמתפקדת אנחנו עושים בתיאום מראש כמה ימים לפני עם וועד הבית אם זה נעשה בבניין משותף ואם בבית פרטי ההודעה תהיה מתואמת עם בעל הדירה.

את החיבור הסופי אנחנו משתדלים לעשות בשעות נוחות יותר לדיירים כלומר בשעות הצהריים שהדיירים פחות נמצאים ולא בבוקר על מנת לאפשר לכלל הדיירים להתארגן ולצאת לעבודה.

גם את פתיחת משטח העבודה אנו משתדלים לעשות במה שפחות הפרעות לרכבים ולדיירים-אנחנו לעולם לא משאירים מכשולים או הפרעות לרכבים ולאנשים-הבטחון בראש אצלנו !

החלפת צנרת ביוב לבניין משותף בתל אביב
החלפת צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב בבית פרטי

תוכלו לראות בצד ימין החלפת צנרת ביוב ושוחות הביוב בבית פרטי בעקבות קריסה של הצנרת המובילה אל השוחה הראשית.

איתור התקלה בצנרת הביוב נעשה באמצעות מצלמה עם סיב אופטי שאפשרה לנו להגיע במדיוק אל התקלה ולתקן אותה במהירות וביעילות ללא הפרעות לדיירים.

 

איך עושים החלפת צנרת ביוב בבית פרטי ללא שוחות ביוב ?

יש בתים פרטיים ששוחות הביוב(בריכות הביוב) אינן גלויות אבל מה לעשות יש תקלה בצנרת הביוב ויש צורך לפתור את התקלה ואו החלפת צנרת ביוב.

בשביל להגיע לאיתור התקלה ולזהות את שוחות הביוב יש צורך בצילום עם מצלמת צנרת ביוב דרך צנרת הביוב של הדירה אם יש צורך אפשר לאתר את שוחות הביוב עם מכשירים לאיתור תוואי צנרת.

אנו משתדלים לאתר את שוחות הביוב במהירות על מנת לאבחן את התקלה ולהגדיר את הצעת המחיר באופן הטוב ביותר כדי למנוע ממכם הוצאות מיותרות.


דילוג לתוכן