איך לבחור אינסטלטור ?

הנה מדריך קצר איך לבחור אינסטלטור עבור תחזוקה שוטפת של האינסטלציה בביתכם או בבניין ולעבודות אינסטלציה יזומות.

1.אינסטלטור וותיק-עדיפות לאינסטלטור בעל ניסיון שיכול לתת מענה גם לצנרת ותשתיות מים וביוב ישנות.

2.אינסטלטור מקומי-כדאי שהאינסטלטור יהיה מהאזור או לפחות נותן שירות באופן קבוע באזור מגוריכם על מנת להכיר את המערכות השונות של צנרת המים והביוב.

3.צוות עובדים קבוע-אם לאינסטלטור שלכם יש צוות עובדים שהוא כבר שנים איתו,הוא יודע את היכולות שלהם ואת האיכות שלהם וגם מעיד על כך שהעסק "בריא" ולא מחליף כל פעם עובדים.

4.תעודות הסמכה-יש צורך בצנרת מים וצנרת ביוב כשבמצעים עבודות אינסטלציה חדשות לקרוא לחברה המספקת את חומר העבודה והצנרת על מנת לאשר את ביצוע העבודה בכפוף לתקן ולהנחיות שלהם,כך שלא תקבלו רק אחריות מהאינסטלטור אלא גם מן החברה המייצרת ומספקת את חומרי העבודה. ולכן האינסטלטור מחוייב להיות מוסמך ובעל תעודה שלהם.

5.כלים יעודיים-אם האינסטלטור שלכם משתמש במגוון רחב של כלי עבודה עבור כל בעיה זאת אומרת שהוא מקצוען ומבין שהכלים שלו זה הידיים שלו למעשה.

6.המלצות-הכי חשוב המלצות אישיות על האינסטלטור מאנשים שאתם מכירים,אם אין המלצות אישיות אז חשוב שהאינסטלטור יהיה מומלץ מלקוחות שאת העבודה שאתם רוצים הוא ביצע אצלהם,תוכלו להתרשם ולשאול את הלקוחות על לוחות הזמנים ואופי העבודה.

לסיכום אם אתם מחפשים אינסטלטור מומלץ ואיכותי כדאי שתבדקו את האינסטלטור עצמו כבן אדם קראו לו לפגישה על מנת להראות את העבודה והתרשמו ממנו אישית על היחס האישי אם קיים ועל הקדשת הזמן.

על אשר האינסטלטור אין מה להמליץ דרך האינטרנט קראו לו לפגישה והתרשמו,אם אתם מחפשים איכות ומקצועיות עבור עבודות אינסטלציה אשר הוא האדם הנכון עבורכם

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן